FGSURF.org - Federación Galega de Surf e Bodyboard

II CLINIC DE GRADOS DE EVOLUCIÓN DEPORTIVA EN SURF



Dende a FGED fannos chegar o Segundo clinic de evolucion deportiva no surf que se celebrará na praia de Patos o dia 21 de Novembro.

Dende a FGSurf colaboramos na organizacion para poder facer chegar este curso ós nosos deportistas. Deixovos aqui a nota de prensa oficial deste curso:


Después del éxito del I Clinic celebrado en Cantabria, ahora nos trasladamos a Galicia con el II CLINIC DE GRADOS DE EVOLUCIÓN DEPORTIVA EN SURF, os animamos a participar en él. Está destinado a deportistas de todos los niveles y técnicos que deseen aprovechar la ocasión y asistir a los seminarios y ponencias que pueden encontrar en el cartel adjunto.

Aquellos que estéis interesados o deseéis recibir más información, tan solo tenéis que contactar con la Federación Galega de Surf o con el departamento de Grados Deportivos Surf, a través de este correo (surf@gradosdeevolucióndeportiva.es) o por teléfono llamando al número 628 450 356.

Clinic de Tecnificación Deportiva + Certificación de Grados de Evolución Deportiva en Surf, tendrá un coste de 33 euros. Los técnicos de escuela que no deseen examinarse y vengan acompañados de alumnos para su certificación, quedarán exentos de dicha tasa. Los deportistas certificados recibirán los diplomas y distintivos de forma oficial junto a sus entrenadores y técnicos el mismo día al finalizar el Clinic.

A dicho acto, están invitados familiares, directivos y medios de comunicación, se ruega confirmación.


Por ultimo deixovos un video motivacional que fixeron dende a FGED


tamen tedes mais informacion na web da FGED na seccion dedicada ó surf

http://www.gradosdeevoluciondeportiva.es/web/surf/



Cursos & Formación

 
 







      

        

Empresas Amigas

Info de Contacto:

Federación Galega de Surf e Bodyboard

Rúa Fotógrafo Luís Ksado, 17 - oficina nº 17
Telf. +34 986 239095

36209 VIGO (Pontevedra)

Email: info@fgsurf.org


horario atencion:

Martes: 09:00 - 13:00

Mercores e xoves: 16:30 - 20:30 

Venres: 10:00 - 14:00


You are here