1ª Concentración da Selección Galega de Surf

Os vindeiros días 28, 29 e 30 de marzo levarase a cabo a 1ª concentración desta tempada, coa Selección Galega de surf. A concentración celebrarase en Razo, concello de Carballo (A Coruña).

Os deportistas convocados son os seguintes:

Borja Malvar Crespan

Ignacio Guisasola Alonso

Juan Fernandez Lopez

Diego Alvarez Lourido

Luis Ansin Mato

Yolanda Rodriguez Aneiros

Isabel Gundín Perez

Carlos Vazquez Castro

Alberto Mosquera Lomba

Jaime Amador Alemparte

Os convocados deberán confirmar a sua participación na 1ª concentración da Selección Galega de surf antes do próximo venres día 22 de marzo, na dirección de email Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Os deportistas que non confirmen a sua participación na 1ª concentración da selección Galega de surf, non serán seleccionados para próximas concentraciones, nin para participar nos Xogos Náuticos Atlánticos que se celebraran en Portugal, nin en outros campeonatos coa Selección Galega de surf (siempre que no sea por fuerza mayor).

Dende a Federación Galega de surf, queremos dar as grazas a todos os técnicos e deportistas que fixeron chegar a planificación de cada deportista para valorar o seu nivel.

Calquera dubida, sempre poden contactar coa Federación Galega de surf no teléfono 981 720118 ou mediante e-mail en Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Horario de atención XULLO:

Martes: 9-15

Mércores: 9-14.30

Xoves: 17-20.30

Venres: 9-14

Horario de atención AGOSTO:

Martes-Venres: 9-14